Informujemy, że Firma ŚwidMAN nie przejęła klientów Marsoftu w całości i nie posiada dostępu do ich urządzeń. Aktualnie nie możemy interweniować ani usuwać awarii w systemie Marsoftu, ponieważ nie mamy całkowitego dostępu do ich infrastruktury.
Nasze możliwości działania są ograniczone, do momentu kiedy fizycznie podłączymy Was do naszej sieci. Zgodnie z porozumieniem, od 1 grudnia rozpoczynamy tymczasowe awaryjne udostępnianie sygnału Internetu, na okres dwóch miesięcy na łączach Marsoftu do tych osób, u których usługa działa. Celem tego, jest wydłużenie okresu, jaki jest potrzebny do przełączenia klientów Marsoftu do nowych dostawców. Jest to dobrowolne i całkowicie darmowe działanie z naszej strony.
Chcielibyśmy podkreślić, że pełną odpowiedzialność za działanie naszej usługi możemy wziąć jedynie od momentu, fizycznego przełączenia do sieci ŚwidMAN, czyli od momentu instalacji usługi przez naszych specjalistów. W kwestii podłączenia usługi przez ŚwidMAN prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Prosimy nie dzwonić w prawie pytań o czas podłączenia, to mu skontaktujemy się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie.