FAQ czyli najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania – postaramy się na nie tutaj odpowiedzieć.
Pytania dotyczące Internetu
W jakim paśmie dostarczany jest sygnał ?
Czy mogę uzyskać dostęp do Internetu mobilnego w mojej okolicy ?
Czy jest limit pobierania danych?
Internet światłowodowy jak i Internet radiowy nie posiadają żadnych limitów pobierania danych. Możesz korzystać z dobrodziejstw Internetu bez żadnych ograniczeń. Limit jedynie jest w przypadku Internetu LTE.
Jaka jest minimalna i maksymalna prędkość ?
Minimalna prędkość nie jest możliwa do określenia. Natomiast maksymalna prędkość jaką gwarantujemy to ta z umowy. Jest ona różna dla każdego pakietu. Jedynym warunkiem jest podłączenie komputera kablem do urządzenia końcowego.
Czy sieć WiFi będzie dostępna w całym domu lub mieszkaniu ?
Sygnał WiFi z routera może nie być dostępny w całym domu. Działanie sieci WiFi uzależnione jest od wielkości mieszkania, ilości ścian czy stropów.
Czy mogę uzyskać dostęp do Internetu radiowego w mojej okolicy ?
Internet radiowy dostarczany jest przez zaawansowaną sieć bezprzewodową dostępną w powiecie Świdnickim i obejmuje, obszary podmiejskie i odległe obszary wiejskie. Aby sprawdzić czy jesteś w zasięgu skontaktuj się z nami.
Pytania dotyczące Telewizji
Jaki telewizor będzie konieczny do podłączenia dekodera.
Co to jest rozdzielczość 4K ?
Czy potrzebuję dekoder do oglądania telewizji ?
Tak, aby mieć możliwość oglądania telewizji światłowodowej Świdman potrzebny jest cyfrowy dekoder IPTV.
Czy jest możliwość oglądania na kilku telewizorach.
Tak, możesz oglądać wszystkie wykupione kanały na kilku telewizorach. Do każdego z odbiorników potrzebny będzie osobny dekoder oraz wykupiona usługa Multiroom.
Kiedy mogę dokupić pakiety dodatkowe ?
Pakiety dodatkowe można dokupić jeśli posiadasz już pakiet główny. Pakiet Polsat Sport możesz dokupić do każdego pakietu głównego natomiast Pakiety Canal + dostępne są do Pakietu Optymalnego.
Jaki dekoder mogę wybrać?
Obecnie dekoder jaki można otrzymać w dzierżawę to dekoder w technologii obrazu 4K.
Dla kogo są dostępne usługi dodatkowe ?
Usługi dostępne są bezpłatnie dla wszystkich abonentów pakietów Ekonomicznego , Podstawowego , Optymalnego i pakietów Premium.
Pytania dotyczące Telefonii
Czy mogę przenieść swój numer ?
Tak, jest możliwość przeniesienia swojego dotychczasowego numer zarówno stacjonarnego jak i komórkowego.
Jaki jest potrzebny aparat telefoniczny ?
Aby korzystać z telefonii stacjonarnej potrzebny będzie zwykły aparat analogowy. Do telefonii mobilnej konieczny będzie telefon komórkowy bez blokady SIM Lock.
Jaik jest zasięg telefonii mobilnej ?
Zasięg telefonii mobilnej obejmuje ponad 99% społeczeństwa.